7 Şubat 2013 Perşembe

Deep Freeze Standart indir / Download

Deep Freeze Standart indir
İşletim Sistemi Dondurma
Windows işletim sistemini herkes biliyor çok kaliteli bir şey değil ama mecburi olarak kullandığımızı da söyleyebiliriz. Eğer sizde Windows işletim sistemi kullanıyorsanız modeli önemli değil bu Deep Freeze programını kullanmanızı tavsiye ederim.  İşletim sisteminiz bilgisayarınızın donanımlarının özelliklerine bağlı olarak çalışır ve bu çalışmayı etkileyen sürüsüyle olasılık var. Dış mekândan ve donanımlardan doğan sorunu çözmek genellikle çözülür. Çözülmese bile sorunun ne olduğu biliniyordur ve sizin de yapmanız için elinizden bir şey geliyor dur. Ama içerisindeki hatalar genellikle sizi yorar ve sıkıntıdan sıkıntılara sürükler. Burada dikkat edeceğiniz olaylardan bazıları da şu.. Eğer siz işletim sistemini koruma altına almazsanız gün geçtikçe o bilgisayar eskiyecek. Ama bu Deep Freeze programı sayesinde bilgisayarınız ilk günkü gibi tertemiz, hızlı ve sağlam kalacak. Elektrikler gitti geldi, aaa yanlış programı sildim şimdi ne olacak gibi endişelere girmyeceksiniz. Bir gün bir program kurdunuz ve sisteminizi o kadar çok yavaşlattı ki moralinizi çok bozdu. ..
Programı kaldırmaya çalışıyorsunuz çalışıyorsunuz ama kaldıramıyorsunuz. Birde ne gördünüz bilgisayarınızda deep freze yüklü. Bilgisayarınızı hiç düşünmeden reset düğmenize basın ve eski haline dönsün. Deep Freeze Standart indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder