7 Şubat 2013 Perşembe

iTunes indir / download

iTunes indir
İnternetten Dosya Bulma ve İndirme Yazılımı
İnternetten genellikle dosya bulma konusunda sıkıntı yaşarlar, bu dosyayı bulduktan sonrada indirmesi sorun olabilir. Belki istemediği bir sunucuda yüklü veya part – part olması gerekirken değil. iTunes yazılımı Mac işletim sisteminin yani Apple’ın yazdığını söylememiz gerek. Apple işlerinde çok titiz ve güzelliklerle yapıyor diyebiliriz. Bunu size işletim sisteminden de kısa bir örnekleme ve açıklama yaparak bu programın ne kadar sağlam olduğunu anlatacağız. Apple’ın üretmiş olduğu Mac Os XLion işletim sistemi çok hızlı, sağlam ve kararlı bir işletim sistemidir. Her ne kadar pahalı olsa da bunu çok çok iyi bir şekilde hak ediyor. Bu işletim sisteminde oturumlar açıyorsunuz ve bu oturumlara görede bilgisayar size bellekler veriyor. Bilgisayarınızdaki harddiski böldüğünü düşünün. Ama mantıksal olarak bölüyor. 
Eğer bir kullanıcıya virüs girmez ama girdiğini var sayarsak ta o kullanıcıdan başka bir kullanıcıya herhangi bir şekilde dosya aktarılımı olmadığı için sizin için herhangi bir sorun teşkil etmeyecektir. iTunes de böyle bir yazılım. Oradan bulup ta indirdiğiniz dosyaların sağlamlığı ve temizliğinden şüpheniz olmasın. İndirebileceğiniz dosya Türkleri şunlardır; Oyun, Müzik, Video gibi ve kendisininde oynatma aracı vardır. iTunes indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder